- Usługi bankowe
- Konto osobiste z kartą płatniczą Visa
- Oszczędności
- Kredyty gotówkowe Volkswagen Bank
- Finansowanie samochodu
- Finansowanie samochodu nowego
- Finansowanie samochodu używanego
- Ubezpieczenia i usługi dodatkowe
- Ubezpieczenia
- Pakiety przeglądów serwisowych
- Strefa kierowcy
- W trakcie trwania umowy
- Zakończenie umowy
- Klienci indywidualni
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Informacje ogólne
Jeżeli w Twoim kredytowanym pojeździe wystąpi szkoda komunikacyjna, w pierwszej kolejności zgłoś ją pod numerem alarmowym 112 oraz w Towarzystwie Ubezpieczeniowym (numer kontaktowy znajdziesz na swojej polisie ubezpieczeniowej) – niezależnie od tego, czy jesteś poszkodowanym czy sprawcą szkody.
Współpracujemy z:
TUiR Allianz Polska S.A.
STU Ergo Hestia S.A.
TUiR Warta S.A.
Po otrzymaniu numeru szkody, w celu uzyskania zgody na wypłatę odszkodowania, poinformuj o zdarzeniu infolinię Volkswagen Financial Services pod numerem 22 528 96 28. Linia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00. Opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora.
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej
- Zgłoszenie pod numerem alarmowym 112
- Zgłoszenie do Towarzystwa Ubezpieczeniowego
- Informacja do Volkswagen Financial Services 22 528 96 28
Podczas zgłoszenia w Volkswagen Financial Services szkody podaj:
numer klienta lub numer umowy,
NIP bądź regon firmy,
datę szkody,
numer szkody zgłoszonej w towarzystwie ubezpieczeniowym,
sposób rozliczenia szkody (bezgotówkowo, na podstawie kosztorysu naprawy),
dane zakładu serwisowego,
dane towarzystwa ubezpieczeniowego.
Oświadczenie
Jeśli nie jesteś sprawcą kolizji lub wypadku, uzyskaj od drugiego uczestnika zdarzenia oświadczenie zawierające następujące dane:
imię i nazwisko,
numery: PESEL i prawa jazdy,
numer polisy OC i pełną nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego,
markę oraz numer rejestracyjny samochodu,
dokładny opis sytuacji,
podpis sprawcy pod oświadczeniem potwierdzającym, że to on spowodował kolizję/wypadek oraz, szkodę na Twoim samochodzie.
Dokumenty związane ze zdarzeniem będą niezbędne w celu likwidacji szkody.
Szkoda kradzieżowa
Zgłoszenie kradzieży
Należy zadzwonić pod numer alarmowy 112 lub pod numer Policji 997. O przebiegu wszelkich formalności związanych z popełnionym przestępstwem zostaniesz poinformowany w trakcie rozmowy telefonicznej. Pamiętaj, aby mieć przy sobie wszystkie dokumenty skradzionego samochodu.
Kradzież auta należy zgłosić do towarzystwa ubezpieczeniowego, w którym jest ubezpieczony samochód - numer znajduje się na polisie OC/AC. Ubezpieczyciel poprosi o dostarczenie zaświadczenia o kradzieży pozyskanego na Policji. Równolegle, towarzystwo ubezpieczeniowe za pośrednictwem listu lub e-mailem potwierdza zgłoszenie kradzieży w Volkswagen Financial Services.
UWAGA. Posiadając ubezpieczenie pakietowe w ofercie Volkswagen Financial Services współtworzonej z jednym z naszych partnerów – TUiR Allianz Polska S.A., STU Ergo Hestia S.A., TUiR Warta S.A., w przypadku kradzieży pojazdu przysługuje Ci pojazd zastępczy. O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy z towarzystwem ubezpieczeniowym lub zadzwoń na numer Assistance, który znajdziesz na swojej polisie.
W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 22 528 96 28, linia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00. Opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora.
Assistance
W przypadku awarii, wypadku, kradzieży auta, gdy niezbędna będzie pomoc Assistance w postaci np. usługi holowanie, użyczenia samochodu zastępczego, zorganizowania kontynuacji podróży, skontaktuj się niezwłocznie z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, w którym masz ubezpieczony pojazd.
Informacje dotyczące danych kontaktowych znajdziesz na swojej polisie, potwierdzeniu OC lub na stronie internetowej Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
Współpracujemy z: TUiR Allianz Polska S.A., STU Ergo Hestia S.A., TUiR Warta S.A.
Dokumenty do pobrania
Wszystkie ważne informacje znajdziesz w plikach do pobrania.