Mężczyzna obejmuje kobietę. Oboje uśmiechają się i patrzą przed siebie.

Są trudne sytuacje...
I są sprawdzone rozwiązania

W razie potrzeby weźmiemy na siebie dalszą spłatę kredytu

Z nami możesz spokojnie patrzeć w przyszłość

W trudnej sytuacji życiowej nie zostaniesz sam z kredytem na samochód ani nie spadnie on na Twoich bliskich.
Po prostu weźmiemy na siebie dalszą spłatę Twojego zadłużenia. Od tego masz nasze wsparcie.

Spłacimy Twój kredyt do 250 000 zł

Początek ochrony od dnia uruchomienia kredytu

Szeroki katalog zdarzeń objętych ochroną ubezpieczenia

Ochrona – cały świat, szpital – UE, UK, Szwajcaria i kraje EOG

W jakich przypadkach zaczyna działać ubezpieczenie?

1. Gdy stracisz pracę
2. Gdy trafisz do szpitala
3. Gdy poważnie zachorujesz
4. Gdy ulegniesz całkowitej niezdolności do pracy
5. Gdy Ciebie zabraknie

Zakresy dostępnych pakietów

 Pakiet A1Pakiet A2Pakiet A3
Wiek18-6518-7518-80
Trwała i całkowita niezdolność do pracy
Poważne zachorowanie
Utrata pracy
Pobyt w szpitalu
Świadczenia Assistance medyczny
Świadczenie Assistance na wypadek utraty pracy
Pobyt w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku
Zgon

Jeśli posiadasz już ubezpieczenie spłaty kredytu w ramach naszej oferty finansowej, szczegóły dotyczące wariantu znajdziesz na wnioskopolisie. Informacje te zostały dołączone do dokumentacji umowy kredytowej, którą otrzymałeś.

Szczegółowy zakres ochrony ubezpieczenia, w tym wyłączenia odpowiedzialności, określony jest w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.

Prosty proces zgłoszenia zdarzenia

  1. Zgłaszasz zdarzenie na stronie www lub telefonicznie
    status: done
  2. Składasz wniosek o wypłatę świadczenia wraz z dokumentami
    status: done
  3. Ubezpieczyciel wypłaca Ci świadczenie w ciągu 30 dni
    status: done

Kontakt

W przypadku oraz wątpliwości prosimy o kontakt bezpośrednio z przedstawicielami Działu Obsługi Roszczeń, TUnŻ Cardif Polska S.A. lub Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce.

E-mail: swiadczenia@cardif.pl

Infolinia Cardif: 22 529 17 22

Linia czynna pon. – pt. w godz. 9.00 – 17.00. Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Potrzebujesz pomocy?