Zbliżenie na dwie dłonie nad kartką z kolorowym diagramem. Jedna wskazuje element wykresu.

Nasza strategia

Element strategii koncernu Volkswagen

Zielone świerki nad górskim jeziorem, w tle ośnieżone szczyty.

Nasza misja i wizja

Nasza wizja
Jesteśmy kluczem do mobilności.

Nasza misja
Zaspokajamy potrzeby naszych klientów w zakresie mobilności, oferując zrównoważone rozwiązania w całym okresie użytkowania pojazdu.

MOBILITY 2030

 

Przemiany w wielu sektorach gospodarki są dziś zjawiskiem wszechobecnym. Głównym motorem tego procesu jest cyfryzacja, która ogarnia niemal wszystkie dziedziny życia, zmieniając zachowania zakupowe i popytowe wielu klientów. Ten trend będzie w przyszłości miał również znaczący wpływ na sprzedaż samochodów. Coraz większego znaczenia nabiera zwłaszcza kwestia elastycznego dostępu do pojazdu, częściej kładzie się nacisk na samo korzystanie z niego, a nie na jego posiadanie.

Poprzez strategię NEW AUTO Grupa Volkswagen określiła swoją ścieżkę transformacji w firmę opartą na mobilności i technologii. Tworzenie i rozwijanie rozwiązań dotyczących mobilności zostało zdefiniowane jako istotny główny element. W Volkswagen Financial Services przyjmujemy w tym zakresie centralną rolę, dlatego też nasza strategia VW FS MOBILITY2030 jest ściśle powiązana ze strategicznymi celami Grupy Volkswagen.

Głównym zadaniem Volkswagen Financial Services jest opracowanie i zaoferowanie nadrzędnej platformy mobilnej w ścisłej współpracy z markami Grupy Volkswagen. Dzięki temu rozwiązaniu klienci uzyskają szybki, cyfrowy i elastyczny dostęp do mobilności – od współdzielenia samochodów (car sharing) i abonamentów samochodowych po leasing. W ten sposób rozszerzamy nasz dotychczasowy model biznesowy z dostawcy czysto motoryzacyjnych usług finansowych na dostawcę usług mobilnych. W coraz większym stopniu skupiamy się na ofertach typu „pojazd na życzenie” (ang. VOD - vehicle-on-demand). Dotyczy to w szczególności Europy i Ameryki Północnej. Jednakże będziemy również koncentrować się na rozwoju w Chinach, Ameryce Południowej i innych rynkach międzynarodowych.

Więcej informacji na temat strategii Grupy NEW AUTO można znaleźć tutaj.

Nasza strategia

Aby zrealizować naszą wizję i misję, zdefiniowaliśmy pięć wymiarów strategii MOBILITY2030

Nasze wartości

Odwaga, zaufanie i zorientowanie na klienta – te wartości stanowią fundament naszej strategii korporacyjnej MOBILITY2030.
Mają one wyznaczać kierunek w naszej codziennej pracy i interakcjach, motywując nas do tego, aby każdego dnia wydobywać z siebie to, co najlepsze.

Mężczyzna wspina się w górach, trzymając się skały jedną ręką. Ma plecak i liny zabezpieczające.

Odwaga

Walczymy o najlepsze pomysły i podejmujemy przemyślane ryzyko w dążeniu do realizacji naszych wspólnych celów.

• Rozważamy wszystkie argumenty i nigdy nie nalegamy na realizację wyłącznie naszego stanowiska.

• Kwestionujemy status quo i nigdy nie zadowalamy się przeciętnością.

• Wychodzimy z naszej strefy komfortu w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania.

• Bierzemy odpowiedzialność za nasze decyzje i uczymy się na błędach.

Zachód słońca. Mężczyzna podaje kobiecie rękę i pomaga jej zrobić ostatni krok na szczyt górski.

Zaufanie

Czujemy się upoważnieni do podejmowania decyzji i możemy polegać na zaangażowaniu naszych współpracowników.

• Tworzymy środowisko, w którym każdy może bez obaw podejmować decyzje na wszystkich szczeblach hierarchii.

• Traktujemy siebie nawzajem z szacunkiem i zasięgamy opinii innych.

• Dzielimy się naszymi pomysłami, nawet tymi kontrowersyjnymi.

• Koncentrujemy się na wyniku i pozwalamy każdemu wybrać najlepszą drogę do jego osiągnięcia.

 

Sześć zaciśniętych w pięść dłoni styka się w  geście wspólnego działania.

Ukierunkowanie na klienta

Rozumiemy prawdziwe potrzeby naszych klientów i kierujemy wszystkie nasze wysiłki, aby zaspokoić je w sposób całościowy i uczciwy.

• Zawsze jesteśmy ciekawi naszych klientów, traktując każdy kontakt z nimi jako okazję do zdobycia nowych informacji.

• Nieustannie pytamy naszych klientów o to, jak uczynić ich życie łatwiejszym i wygodniejszym.

• Podczas oceny nowych możliwości biznesowych skupiamy się przede wszystkim na wartości dla klienta.

• Zaspokajamy potrzeby klientów w sposób zrównoważony i ekonomicznie uzasadniony, aby zapewnić ciągłość świadczonych usług.

 

Potrzebujesz pomocy?