- Formularz reklamacyjny
- Dostępność
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Dostępność naszych usług finansowych
Dążymy do tego, aby być dostępni.
Pracujemy nad usuwaniem barier w korzystaniu z naszych usług niezależnie od miejsca obsługi
– w placówce, przez internet czy telefon.
Stopniowo wdrażamy nowoczesne rozwiązania technologiczne.
Chcemy, aby każdy, niezależnie od swoich potrzeb mógł samodzielnie korzystać z naszych usług.
Kontakt w sprawie dostępności
Jeśli masz pytania dotyczące dostępności naszych usług lub napotkasz jakąkolwiek barierę – daj nam znać.
Chcemy stale się poprawiać, dlatego cenimy Twoje uwagi i sugestie.
Napisz do nas: dostepnosc@vwfs.com
Skargi
Aby móc rozpatrzeć skargę na brak dostępności potrzebujemy od Ciebie następujących informacji:
- imię i nazwisko
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu z informacją, jaki sposób kontaktu preferujesz
- informację o tym, jakiego produktu albo usługi dotyczy zgłoszenie
- informację, jakiego wymagania dostępności nie spełnia produkt albo usługa
Możesz złożyć skargę pisemnie, telefonicznie, osobiście w placówce lub wypełnić formularz klikając w poniższy przycisk.