- Formularz reklamacyjny
- Dostępność
- Strefa kierowcy
-
Usługi bankowe
- Zobacz wszystko
- Dokumenty
- FAQ
- Płatności
- Bezpieczeństwo
- Pomoc
- FATCA
- Oświadczenie o rezydencji podatkowej
- Beneficjent rzeczywisty i PEP
- Podatek u źródła
- Access interfaces (TPP-API)
- Zawieszenie spłat kredytu hipotecznego
- Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
- Centrum formularzy
- Panel Klienta - Pierwsze logowanie
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Dostępność naszych usług finansowych
Dążymy do tego, aby być dostępni.
Pracujemy nad usuwaniem barier w korzystaniu z naszych usług niezależnie od miejsca obsługi
– w placówce, przez internet czy telefon.
Stopniowo wdrażamy nowoczesne rozwiązania technologiczne.
Chcemy, aby każdy, niezależnie od swoich potrzeb mógł samodzielnie korzystać z naszych usług.
Jeśli masz pytania dotyczące dostępności naszych usług lub napotkasz jakąkolwiek barierę – daj nam znać.
Chcemy stale się poprawiać, dlatego cenimy Twoje uwagi i sugestie.
Napisz do nas: bok@vwfs.com
Skargi
Aby móc rozpatrzeć skargę na brak dostępności potrzebujemy od Ciebie następujących informacji:
- imię i nazwisko
- adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu z informacją, jaki sposób kontaktu preferujesz
- informację o tym, jakiego produktu albo usługi dotyczy zgłoszenie
- informację, jakiego wymagania dostępności nie spełnia produkt albo usługa
Możesz złożyć skargę pisemnie, telefonicznie, osobiście w placówce lub wypełnić formularz klikając w poniższy przycisk.