Niepełnosprawna osoba bawiąca się z psem przewodnikiem

Bankowość i finansowanie
mobilności dla każdego

Dostępność naszych usług finansowych


 Dążymy do tego, aby być dostępni.
Pracujemy nad usuwaniem barier w korzystaniu z naszych usług niezależnie od miejsca obsługi 
– w placówce, przez internet czy telefon.
Stopniowo wdrażamy nowoczesne rozwiązania technologiczne. 
Chcemy, aby każdy, niezależnie od swoich potrzeb mógł samodzielnie korzystać z naszych usług.

Starszy Pan korzysta z komputera, przygotowuje notatki i popija kawę

Zrozumiałość

Staramy się, aby nasze dokumenty, regulaminy
i umowy były zrozumiałe dla każdego.
Dzięki temu ułatwiamy wszystkim klientom samodzielne zapoznanie się z ważnymi informacjami.
Nasz cel to czytelne, przejrzyste i dostępne 
dla wszystkich treści.

Wesoła mama z córka korzystają z tabletu na kanapie

Przyjazny proces otwierania rachunku

Staramy się ulepszać proces zdalnego wnioskowania o konto w Volkswagen Bank. Wiemy jednak, że dla niektórych ta droga nie może być w pełni dostępna, przez obowiązkowy krok wideoweryfikacji i wykonania zdjęć dowodu osobistego. Jeśli chcesz założyć konto, a nie możesz wykonać tego korku kliknij w przycisk poniżej.

Gdy wypełnisz i wyślesz do nas formularz skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby potwierdzic dane. Po telefonicznym potwierdzeniu danych, sporządzimy dla Ciebie umowę, którą dostarczy Ci kurier.

Szklany łącznik pomiędzy dwoma skrzydłami budynku z napisem "Volkswagen Financial Services"

Udogodnienia w naszej placówce

Dbamy o to, aby obsługa w naszej  placówce była dostępna i przyjazna dla wszystkich klientów, zgodnie z zasadami dostępności.

Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce posiada jeden oddział, zlokalizowany przy Rondo ONZ 1 w Warszawie, znajduje się na parterze budynku Rondo 1. 

  • do budynku można wejść z psem asystującym
  • w windach – dostępne są oznaczenia pismem Braille’a przy przyciskach, 
  • budynek i jego otoczenie jest przystosowane do poruszania się osób na wózkach – w budynku nie ma progów a wszelkie bariery w bezpośrednim otoczeniu budynku zostały zniwelowane.

Do oddziału Banku można wejść bezpośrednio z poziomu chodnika – nie ma żadnych schodów ani utrudnień. W budynku wdrożono systemy ewakuacyjne uwzględniające potrzeby osób z niepełnosprawnościami - w tym dźwiękowy system ostrzegawczy, oświetlenie awaryjne, oświetlenie ewakuacyjne.

Jeśli masz pytania dotyczące dostępności naszych usług lub napotkasz jakąkolwiek barierę – daj nam znać.

Chcemy stale się poprawiać, dlatego cenimy Twoje uwagi i sugestie.

Napisz do nas:  bok@vwfs.com

Skargi

Aby móc rozpatrzeć skargę na brak dostępności potrzebujemy od Ciebie następujących informacji:

  • imię i nazwisko
  • adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu z informacją, jaki sposób kontaktu preferujesz
  • informację o tym, jakiego produktu albo usługi dotyczy zgłoszenie
  • informację, jakiego wymagania dostępności nie spełnia produkt albo usługa

Możesz złożyć skargę pisemnie, telefonicznie, osobiście w placówce lub wypełnić formularz klikając w poniższy przycisk.

Potrzebujesz pomocy?