Bankowość mobilna

Wszystkie usługi bankowe w jednym miejscu.

Korzyści

Dzięki aplikacji mobilnej Volkswagen Bank łatwo sprawdzisz stan konta oraz zrealizujesz i zautoryzujesz transakcje. Z łatwością zobaczysz również stan kredytów, założysz lokatę, podejrzysz historię kartową, czy też złożysz wniosek. 

Wszystko dostępne na Twoim smartfonie lub tablecie. Na swoim urządzeniu mobilnym, będziesz również mógł dopasować ekran główny i funkcjonalności do własnych preferencji i potrzeb. To Ty wybierzesz, czy dostępne środki będą wyświetlać się na ekranie przed logowaniem.

Co zawiera aplikacja Volkswagen Bank?

  • Możliwość wykonywania przelewów za pomocą smartfona
  • Możliwość zakładania lokat
  • Możliwość wglądu do kredytów
  • Możliwość składania wniosków za pomocą aplikacji
  • Możliwość wyświetlania historii rachunków, wyciągów
  • Możliwość potwierdzania autoryzacji za pomocą aplikacji mobilnej(funkcjonalność działa tak, jak przy korzystaniu z VWFS Tokena Mobilnego)
  • Możliwość wyświetlania salda rachunku przed zalogowaniem do aplikacji, w postaci PLN lub %
  • Możliwość logowania za pomocą danych biometrycznych(w urządzeniach z androidem – za pomocą odcisku palca, w urządzeniach z iOS za pomocą Touch ID lub Face ID lub przy pomocy kodu PIN)

Usługi dostępne jedynie w systemie bankowości internetowej:

  • zarządzanie uprawnieniami
  • zarządzanie ustawieniami importu i eksportu
  • zarządzanie urządzeniami autoryzującymi
  • dostęp do rejestru zdarzeń oraz historii logowań
  • zmiana hasła do logowania w wersji internetowej

Jak zainstalować aplikację?

  1. Wyszukaj aplikację VW Bank w sklepie Play/ Huawei App Galery lub sklepie App Store.

  2. Włącz aplikację po jej zainstalowaniu - po tej operacji wyświetli Ci się ekran ładowania aplikacji mobilnej.

  3. Aktywuj aplikację włączając bankowość elektroniczną w przeglądarce: zaloguj się i wejdź w ustawienia – urządzenia mobilne. Następnie dodaj nowe urządzenie, wpisz nazwę i wciśnij przycisk „generuj kod”.

  4. Wpisz wygenerowany kod w aplikacji mobilnej po kliknięciu na „posiadam kod aktywacyjny”.

  5. Nadaj Pin do logowania (powinien mieć 5-8cyfr) – wpisz PIN, zatwierdź go i wpisz ponownie.

  6. Wybierz, czy chcesz korzystać z logowania za pomocą biometrii (funkcja ta wyświetli się tylko, jeśli w urządzeniu masz dodany odcisk palca lub skan twarzy).

Po poprawnym podaniu dwukrotnie kodu PIN do logowania i zadecydowaniu o logowaniu/braku logowania za pomocą biometrii pojawi się komunikat „aplikacja została aktywowana”.

Po wybraniu ikony „zaloguj się” będziesz mógł zalogować się za pomocą biometrii, lub PIN-u (w zależności, którą funkcję wybrałeś – jeżeli wybrałeś biometrię, możesz również zalogować się za pomocą PIN-u wciskając anuluj, gdy pojawi się weryfikacja tożsamości).

VWFS Token Mobilny

Od 1.03.2021 r. do instalacji dostępna jest wyłącznie aplikacja mobilna Volkswagen Bank, która zastępuje VWFS Token Mobilny.

Jeśli posiadasz na swoim urządzeniu aplikację VWFS Token mobilny, będzie ona dla Ciebie dostępna jeszcze przez okres około miesiąca (licząc od dnia wprowadzenia aplikacji – 01.03.2021). Po tym czasie korzystanie z VWFS Token Mobilny nie będzie możliwe. Przez pierwsze 30 dni, po uruchomieniu tokena pojawi się komunikat o możliwości aktualizacji aplikacji (możesz wyrazić zgodę lub nie). Komunikat ten będzie pojawiał się za każdym razem po uruchomieniu tokena. Po okresie przejściowym aktualizacja zostanie wymuszona dla wszystkich użytkowników tokenów.

Wymagania techniczne

Aplikacja będzie działać na urządzeń mobilnych – system operacyjny, nie starszy niż: Android 6, iOS 9, iPadOS 13.3.

Dokumenty do pobrania

Poniżej są dostępne wszystkie ważne informacje w postaci plików do pobrania.

Potrzebujesz pomocy?

Strefa kierowcy
PRZEJDŹ DO STRONY
Usługi bankowe
PRZEJDŹ DO STRONY