Prace serwisowe
W dniach 24.10.2025 (piątek) od godziny 18:00 do 27.10.2025 (poniedziałek) do godziny 8:00 zaplanowaliśmy prace serwisowe naszych systemów.
W tym czasie niedostępne będą: nasza infolinia, bankowość elektroniczna oraz Portal Klienta. Dodatkowo nie będzie możliwości złożenia wniosku o konto. Szczegóły dostępne w aktualnościach. Przepraszamy za utrudnienia.
- Formularz reklamacyjny
- Dostępność
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Pierwsze logowanie
Pamiętaj Pierwsze uruchomienie aplikacji będzie wymagało dostępu do komputera
Wejdź na stronę online.vwfs.pl i dokonaj autoryzacji za pomocą aplikacji mobilnej:
Jak zainstalować aplikację?
- Włącz aplikacjęstatus: done
po jej zainstalowaniu - po tej operacji wyświetli Ci się ekran ładowania aplikacji mobilnej.
- Aktywuj aplikacjęstatus: done
włączając bankowość elektroniczną w przeglądarce: zaloguj się i wejdź w ustawienia – urządzenia mobilne. Następnie dodaj nowe urządzenie, wpisz nazwę i wciśnij przycisk „generuj kod”.
- Wpisz wygenerowany kodstatus: done
w aplikacji mobilnej po kliknięciu na „posiadam kod aktywacyjny”.
- Nadaj Pinstatus: done
do logowania (powinien mieć 5-8cyfr) – wpisz PIN, zatwierdź go i wpisz ponownie.
- Wybierz, czy chcesz korzystać z logowania za pomocą biometriistatus: done
(funkcja ta wyświetli się tylko, jeśli w urządzeniu masz dodany odcisk palca lub skan twarzy).
Autoryzacja aplikacją mobilną:
- status: done
Wpisz swój identyfikator
- status: done
Wpisz hasło tymczasowe otrzymane w wiadomości SMS
- status: done
Potwierdź swoją tożsamość (należy podać datę wydania dokumentu tożsamości)
- status: done
Utwórz własne hasło
- status: done
Kliknij przycisk „Zapisz i zaloguj”
- status: done
Nadaj nazwę urządzenia mobilnego, na którym zainstalowana jest aplikacja Volkswagen Bank PL (nazwa dowolna)
- status: done
Przepisz kod aktywacyjny do aplikacji mobilnej
- status: done
Podaj dodatkowy kod parowania z wiadomości SMS
- status: done
Nadaj własny PIN
- status: done
Wybierz, czy chcesz korzystać z logowania za pomocą biometrii
Jak aktywować kartę
Najczęstsze pytania i odpowiedzi
FAQ
Kredytyt samochodowe
FAQ
Rachunki, lokaty i bankowość elektroniczna