Klienci leasingowi
W sytuacji wymagającej pomocy Assistance prosimy o sprawdzenie zakresu ochrony ubezpieczeniowej polisy OC/AC wystawionej dla leasingowanego pojazdu. W tym celu rekomendujemy kontakt z Towarzystwem Ubezpieczeniowym.
Informację, czy przysługuje Ci auto zastępcze również uzyskasz u ubezpieczyciela wskazanego na polisie.
Klienci flotowi
Usługa Assistance jest świadczona w przypadku braku możliwości kontynuowania jazdy. Należy wtedy bezzwłocznie powiadomić Centrum Techniczne Volkswagen Financial Services (numer telefonu podany poniżej) i ustalić tryb dalszego działania.
+48 22 538 76 00 (Assistance czynne całą dobę)
Poniżej przykładowe sytuacje, w których należy skorzystać z usługi Assistance
- Czerwona kontrolka na desce rozdzielczej;
- Brak możliwości uruchomienia pojazdu;
- Uszkodzone 2 i więcej opon.
Samochód zastępczy ma na celu zagwarantować użytkownikowi zachowanie mobilności.
Przypadki, w których przysługuje Użytkownikowi samochód zastępczy są wyszczególnione w zawartej z Volkswagen Financial Services umowie a w szczególności należą do nich:
- Kolizja drogowa, która uniemożliwia kontynuowanie jazdy samochodem;
- Awaria na drodze, która uniemożliwia kontynuowanie jazdy samochodem;
- Przedłużająca się naprawa w serwisie.
Jaki samochód zastępczy i gdzie możesz go odebrać/zwrócić:
- Organizowany jest samochód tej samej klasy;
- Pojazd zastępczy podstawiony jest na miejsce awarii/kolizji ewentualnie do serwisu, do którego Twój samochód został zaholowany / jest naprawiany.
- Zwrot pojazdu następuje w serwisie, w którym był Twój samochód naprawiany.
W jaki sposób uzyskać samochód zastępczy
- W przypadku zapotrzebowania na samochód zastępczy należy powiadomić telefonicznie Volkswagen Financial Services (numer telefonu podany poniżej) i ustalić tryb działania.
W przypadku pytań lub konieczności uzyskania samochodu zastępczego, prosimy o kontakt z Centrum Technicznym Volkswagen Financial Services.