uśmiechnięta konsultantka w słuchawkach podczas rozmowy, gotowa do pomocy klientom flotowym

Najważniejsze
kontakty flotowe

Masz pytanie do zespołu Sprzedaży Flotowej?

Napisz do nas: wsparcie.flota@vwfs.com

Najważniejsze telefony i kontakty

Gdzie klienci flotowi mogą zgłaszać się po pomoc w konkretnych sytuacjach?

Oto lista niezbędnych kontaktów.

Pomoc Assistance i wynajem samochodu zastępczego

Z Assistance klienci mogą korzystać przez całą dobę, także w weekendy.
Usługi Assistance obejmują:
•        pomoc na drodze,
•        holowanie,
•        pomoc w powrocie do domu,
•        pozyskanie samochodu zastępczego, organizację hotelu, taxi.
 

Naprawy opon

Jeśli uszkodzenie opony nie pozwala na dalszą jazdę, klient może skorzystać z usługi Assistance.
Aby naprawić uszkodzenie, klient powinien umówić się w serwisie, w którym wymienia opony. Jeśli trzeba będzie zamówić nową oponę, serwis skontaktuje się z VW FS.
Klient może także skontaktować się z nami bezpośrednio.
 
E-mail: opony.flota@vwfs.com
 

Włamanie lub kradzież

W przypadku włamania lub kradzieży auta, klient powinien poinformować o zdarzeniu policję i zanotować dane jednostki, która prowadzi sprawę.
Pozyskany przez klienta protokół policyjny z miejsca zdarzenia, powinien zostać nam przekazany mailem w ciągu 24 godzin.
 
E-mail: szkody.flota@vwfs.com
 

Przeglądy okresowe i naprawy

W razie jakichkolwiek problemów z pojazdem, klient powinien zadzwonić do ASO danej marki (telefony dostępne na stronach marek) i umówić się na naprawę. Może też wypełnić formularz na www.vwfs.pl
 
E-mail: zgloszenia.flota@vwfs.com
 

Sezonowa wymiana opon

Klient flotowy może dokonać sezonowej wymiany opon dwukrotnie w ciągu roku. W tym celu powinien skontaktować się z serwisem, w którym przechowywane są jego opony.
Jeśli będzie taka potrzeba, zużyte opony zostaną wymienione na nowe, a te, które mają uszkodzenia – naprawione.
Jeśli klient nie wie, gdzie umówić się na wymianę opon lub chciałby np. zrobić to w innym mieście, może skontaktować się z nami.
 
E-mail: opony.flota@vwfs.com
 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej

W sytuacji, gdy stan techniczny pojazdu uniemożliwia jazdę, klient może skorzystać z usługi Assistance. Powinien wypełnić formularz zgłoszenia szkody na stronie www.vwfs.pl, a wtedy VW FS prześle zlecenie naprawy do serwisu i zgłosi szkodę do towarzystwa ubezpieczeniowego.
Serwis ustali z klientem dogodny termin na oględziny oraz naprawę pojazdu.
 
E-mail: szkody.flota@vwfs.com
 

Badanie techniczne

Badania techniczne mogą odbywać się w niezależnej Stacji Kontroli Pojazdów. Klient powinien skontaktować się z Zespołem Mobilności, aby wybrać konkretną stację kontroli pojazdów. Najpóźniej następnego dnia roboczego otrzyma SMS-a, którego powinien okazać diagnoście przed badaniem.
Jeśli badanie techniczne odbywa się w ASO, klient powinien skontaktować się bezpośrednio z ASO i poinformować, że samochód jest objęty usługami serwisowymi VW FS.
 
E-mail: zgloszenia.flota@vwfs.com
 

Karty paliwowe

Klienci, którzy korzystają z kart paliwowych powinni skontaktować się z nami w przypadku:
•        zgubienia karty,
•        konieczności zablokowania karty,
•        dokonania upoważnienia do korzystania z karty.
 
E-mail: kartypaliwowe@vwfs.com
 

Dowód rejestracyjny i tablice rejestracyjne

Klient może skorzystać ze wsparcia naszego działu rejestracji w przypadku:
•        kradzieży, zniszczenia lub zagubienia tablic rejestracyjnych,
•        utraty dowodu rejestracyjnego,
•        błędów w dowodzie rejestracyjnym,
•        dodatkowych adnotacji urzędowych w dowodzie.
 
E-mail: rejestracja.flota@vwfs.com
 

Administrowanie umowami i wyjazdy zagraniczne

Klient powinien skontaktować się z nami, w przypadku, gdy chciałby załatwić takie sprawy administracyjne, jak:
•        wydłużenie lub skrócenie umowy,
•        cesja,
•        zgłoszenie wyjazdu zagranicznego,
•        wydanie upoważnienia.
 
E-mail: umowy.flota@vwfs.com
 

Zwrot pojazdu

W przypadku zakończenia umowy poprzez zwrot samochodu, klient powinien wypełnić formularz zwrotu pojazdu dla klientów flotowych znajdujący się w Strefie Kierowcy na stronie www.vwfs.pl lub skontaktować się z nami mailowo albo telefonicznie.
 
E-mail: zwrotpojazdu@vwfs.com
 

Potrzebujesz pomocy?