Prace serwisowe
W dniach 24.10.2025 (piątek) od godziny 18:00 do 27.10.2025 (poniedziałek) do godziny 8:00 zaplanowaliśmy prace serwisowe naszych systemów.
W tym czasie niedostępne będą: nasza infolinia, bankowość elektroniczna oraz Portal Klienta. Dodatkowo nie będzie możliwości złożenia wniosku o konto. Szczegóły dostępne w aktualnościach. Przepraszamy za utrudnienia.
- Formularz reklamacyjny
- Dostępność
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
31.05.2022
Drogi Kliencie,
ostrzegamy przed kolejnymi niebezpieczeństwami, jakie możesz napotkać w sieci.
Nie daj się oszukać i zawsze sprawdzaj czy strona płatności, z której korzystasz, jest zaufana. Nie płać za kuriera, przesyłki czy nawet zakupy, jeśli płatność wzbudza Twoje wątpliwości. Korzystaj tylko ze sprawdzonych i zaufanych pośredników płatności.
Na popularnych portalach aukcyjnych przestępcy wyłudzają dane z użyciem linków do fałszywych stron WWW. Przestępca komunikuje się ze sprzedawcą i wypytuje o szczegóły dotyczące przedmiotu sprzedaży – zazwyczaj robi to z użyciem komunikatora WhatsApp.
Oszuści również podszywają się pod strony internetowe dużych banków. Posługują się fałszywymi stronami bankowości elektronicznej. Fałszywe panele logowania wyglądają bardzo podobnie do prawdziwych, dlatego łatwo o pomyłkę. Wprowadzane na takich stronach hasła trafiają bezpośrednio w ręce oszustów. Prosimy o ostrożność!
Pamiętaj:
- Dane do konta bankowego i karty kredytowej powinny być zawsze chronione – nigdy nie podawaj ich osobom nieuprawnionym, gdyż może to się skończyć utratą pieniędzy, a nawet zaciągnięciem pożyczki na Twoje dane.
- Dokładnie sprawdzaj adres WWW i wygląd strony, na której podajesz dane logowania do banku czy karty płatniczej.
- Jeżeli zostałeś poszkodowany w wyniku takiego oszustwa, niezwłocznie zgłoś zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na Policji oraz skontaktuj się ze swoim bankiem.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Volkswagen Bank