- Formularz reklamacyjny
- Dostępność
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Zgłoś problem lub zagrożenie
Drogi Kliencie, pamiętaj!
W przypadku:
-
utraty lub kradzieży spersonalizowanych danych uwierzytelniających lub sprzętu bądź oprogramowania wykorzystywanego do logowania lub przeprowadzania transakcji,
-
wykrycia lub podejrzenia nadużycia (transakcji oszukańczych, podejrzanych zdarzeń i nietypowych sytuacji w trakcie sesji usług płatności internetowych),
-
utraty karty Visa Volkswagen Bank (niezwłocznie dokonaj jej zastrzeżenia)
zadzwoń lub napisz do nas
E-mail: bezpieczenstwo@vwbank.pl
Tel.: +48 22 528 96 28Pracownicy Banku skontaktują się z Tobą telefonicznie
lub e-mailem w godzinach pracy:
Poniedziałek-Piątek: 8:00-18:30
Sobota: 9:00-15:00Tel.: +48 800 103 301