Prace serwisowe
W dniach 24.10.2025 (piątek) od godziny 18:00 do 27.10.2025 (poniedziałek) do godziny 8:00 zaplanowaliśmy prace serwisowe naszych systemów.
W tym czasie niedostępne będą: nasza infolinia, bankowość elektroniczna oraz Portal Klienta. Dodatkowo nie będzie możliwości złożenia wniosku o konto. Szczegóły dostępne w aktualnościach. Przepraszamy za utrudnienia.
- Formularz reklamacyjny
- Dostępność
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
Regulamin zawierania umów o świadczenie usług serwisowych Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o. o.
MY – czyli instytucja, która świadczy usługi | Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o. Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa KRS 803746, NIP 525-28-00-978, wysokość kapitału zakładowego: 180.000,00 PLN e-mail: pakietyonline@vwfs.com infolinia dot. usług serwisowych: +48 22 538 76 00 |
Klient - TY – czyli osoba, która zawiera umowę o świadczenie usług serwisowych |
osoba fizyczna, osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która zawiera z nami umowę o świadczenie usług serwisowych za pomocą serwisu |
serwis – czyli strona internetowa, na której zawierasz umowę o świadczenie usług serwisowych |
pakietyprzegladow.vwfs.pl/audi, |
umowa o świadczenie usług serwisowych inaczej „umowa” |
umowa, na podstawie której zobowiązujemy się zapewnić Ci usługi serwisowe dla określonego samochodu |
Świadczenie usług drogą elektroniczną
1. Serwis umożliwia zawieranie umów o świadczenie usług serwisowych.
2. Korzystanie z serwisu odbywa się na zasadach opisanych w tym regulaminie.
3. W każdej chwili możesz zakończyć korzystanie z serwisu.
Zawarcie umowy w krokach
1. Jesteś zobowiązany podać prawidłowe i aktualne dane w formularzu zamówienia znajdującym się w serwisie. Jeśli podajesz dane osób trzecich, musisz mieć ich zgodę.
2. Na podstawie podanych przez Ciebie danych przedstawimy Ci ofertę zawarcia umowy na warunkach określonych w tym regulaminie na podstawie której będziemy Ci świadczyć usługę serwisową w zamian za opłatę wskazaną w serwisie i umowie.
3. Aby potwierdzić przyjęcie naszej oferty:
a. zaakceptuj ją w serwisie,
b. opłać elektronicznie w wybrany sposób.
4. Umowa jest zawarta, gdy zapłacisz cenę pakietu, a gdy wybrałeś płatność w ratach – gdy opłacisz pierwszą ratę.
5. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy o świadczenie usług serwisowych.
Rozpoczęcie świadczenia usług serwisowych
Z usług serwisowych możesz korzystać po upływie trzech dni od zawarcia umowy.
Zakres usług serwisowych
Zakres usług serwisowych określa Twoja umowa o świadczenie usług serwisowych.
Płatności
1. Za pakiet możesz zapłacić jednorazowo lub w ratach, zgodnie z Twoim wyborem.
2. Płatność jednorazową wykonujesz na stronie internetowej.
3. Jeśli wybierasz płatność w ratach, pierwszą ratę płacisz na stronie internetowej, kolejne raty miesięczne płacisz zgodnie z otrzymanymi fakturami. Jeśli nie otrzymasz faktury, zapłać nie później niż w ostatni dzień miesiąca i poinformuj nas o braku faktury mailem pakietyonline@vwfs.com.
4. Jeśli wybierzesz płatność w ratach i wykorzystasz limit usług w ramach pakietu przed końcem umowy, nadal musisz płacić raty miesięczne.
5. W przypadku opóźnienia z zapłatą raty, możemy się wstrzymać ze świadczeniem wszystkich lub niektórych usług do czasu opłacenia zaległości.
6. W przypadku opóźnienia z zapłatą, wraz z zaległą należnością, jesteś zobowiązany opłacić odsetki w wysokości maksymalnych odsetek za opóźnienie przewidzianych prawem.
7. Faktury elektroniczne możesz pobrać w Portalu klienta i otrzymać na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Jeżeli nie zgodzisz się na faktury elektroniczne podczas zakupu, będziemy wysyłać Ci pocztą faktury papierowe.
Zmiana wysokości rat
Jeśli wybierasz płatność w ratach, wysokość raty może się zmienić w trakcie umowy, jeśli zmieni się wysokość stawki podatku VAT. W takim przypadku niezwłocznie poinformujemy Cię o nowej wysokości raty.
Twoje obowiązki
Jesteś zobowiązany:
1. zapoznać się z instrukcją obsługi samochodu, stosować ją i przestrzegać terminów przeglądów okresowych,
2. przestrzegać terminów badań technicznych, zgodnie z wpisem w dowodzie rejestracyjnym samochodu,
3. umożliwić nam sprawdzenie stanu technicznego samochodu w uzgodnionym miejscu i czasie w okresie świadczenia usług,
4. terminowo regulować płatności.
Odstąpienie od umowy
1. Jeżeli zawarłeś umowę jako osoba fizyczna, w ciągu 14 dni od jej zawarcia możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wypełnisz załączone oświadczenie i poinformujesz nas o swojej decyzji:
◦ listem – na adres siedziby: Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, lub
◦ e-mailem - na adres: pakietyonline@vwfs.com.
2. Jeśli odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci płatność za pakiet, nie później niż 14 dni od dnia, w którym nas powiadomiłeś o Twojej decyzji. Płatność zwrócimy w ten sam sposób, w jaki opłaciłeś transakcję, chyba że wyraziłeś zgodę na inne rozwiązanie. Nie ponosisz za to dodatkowych opłat.
3. Jeśli skorzystasz z usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a następnie odstąpisz od umowy – masz obowiązek ponieść koszt usług, z których skorzystałeś przed odstąpieniem od umowy.
Wypowiedzenie umowy
1. Możesz wypowiedzieć umowę w każdym czasie – bez podawania przyczyn.
2. Możemy wypowiedzieć umowę, jeśli:
a. opóźniasz płatność za pakiet lub część pakietu i mimo pisemnego wyznaczenia przez nas dodatkowego terminu do zapłaty zaległości, nie spłacasz zadłużenia,
b. rażąco naruszasz swoje obowiązki wynikające z tej umowy.
3. W razie wypowiedzenia umowy wygasa ona z końcem miesiąca kalendarzowego, w którym została wypowiedziana.
4. Możesz kupić tylko jeden pakiet usług serwisowych na jeden samochód. Jeśli masz już pakiet, a otrzymamy wniosek o zakup nowego, wówczas skontaktujemy się z Tobą i poprosimy, abyś anulował zakup nowego pakietu lub poprzedniego wciąż aktywnego. Możemy odmówić zawarcia umowy albo wypowiedzieć zawartą umowę bez okresu wypowiedzenia w przypadku stwierdzenia, że dla tego samego samochodu masz już aktywny pakiet usług serwisowych zakupiony inną, wcześniejszą umową.
Wygaśnięcie umowy
Umowa wygasa, gdy:
• upłynie okres umowy,
• wykorzystasz limit usług dostępnych w ramach pakietu,
• nastąpi kradzież samochodu,
• nastąpi zniszczenie lub uszkodzenie samochodu w takim stopniu, że nie będzie można przywrócić go do stanu pierwotnego (szkoda całkowita).
Rozliczenie umowy
W przypadku wypowiedzenia umowy, a także jej wygaśnięcia w wyniku sprzedaży, kradzieży, zniszczenia lub szkody całkowitej, pokrywasz część ceny pakietu za okres do końca miesiąca w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy, jednak nie mniej niż koszt świadczonych na Twoją rzecz usług serwisowych i materiałów powiększony o 10% (przy czym kwota ta nie może być wyższa niż cena pakietu). Jeżeli zapłaciłeś nam więcej, aniżeli kwota wskazana w zdaniu poprzednim, zwrócimy Ci nadwyżkę.
O sprzedaży, kradzieży, zniszczeniu lub szkodzie całkowitej samochodu poinformuj nas w ciągu 30 dni e-mailem na adres: pakietyserwisowe@vwfs.com.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
1. Reklamacje dotyczące naszych usług możesz składać:
a. przez formularz na stronie vwfs.pl,
b. e-mailem na adres: reklamacje@vwfs.com,
c. pisemnie na adres: Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o. o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, bądź na adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-36924-66823-TUHGC-21
d. pod nr tel. 800 103 301 albo osobiście pod adresem wskazanym w pkt c).
2. Na reklamację odpowiadamy listownie lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, nie później niż w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji. W szczególnych przypadkach termin może wydłużyć się do 60 dni. Wówczas poinformujemy Cię o przyczynach opóźnienia, wskażemy okoliczności sprawy oraz podamy nowy przewidywany termin odpowiedzi.
3. Jeżeli nie uwzględniliśmy Twojej reklamacji, a zawarłeś umowę jako osoba fizyczna, możesz wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego (rf.gov.pl).
Rozstrzyganie sporów
1. Możesz wystąpić o rozstrzygnięcie sporu związanego z umową przez sąd. Właściwy jest sąd naszej siedziby. Jeżeli jednak zawarłeś umowę jako osoba fizyczna, właściwość sądu ustala się według przepisów prawa polskiego.
Postanowienia końcowe
1. W relacjach z klientami porozumiewamy się w języku polskim i stosujemy polskie prawo.
Dostępność naszych produktów i usług
1. Informacje o tym, jak zapewniamy dostępność naszych produktów i usług, znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce Pomoc i informacje → Dostępność. Opisujemy tam, jak nasze rozwiązania są dostosowane do różnych potrzeb użytkowników.
2. Dostępność oznacza, że stosujemy różne rozwiązania, które pomagają osobom z niepełnosprawnościami lub szczególnymi potrzebami korzystać z naszych produktów i usług na równych zasadach.
Ochrona danych osobowych
2. Administratorem Twoich danych osobowych, które przetwarzamy w naszym serwisie jest Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.
3. Administrator na naszej stronie – w Polityce Prywatności i Polityce plików cookie - informuje Cię o ochronie Twoich danych osobowych.
4. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możesz się kontaktować przez e-mail: IOD_VWL@vwfs.com lub pocztą na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych możesz się kontaktować w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
5. W serwisie możesz wyrazić zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, aby w przyszłości być odbiorcą działań marketingowych oraz informacji handlowych i marketingowych w wybrany przez Ciebie sposób (e-mailem lub telefonicznie). Taka zgoda jest dobrowolna i w każdej chwili możesz ją wycofać.
6. Poza danymi zbieranych w celach marketingowych, podanie niektórych danych osobowych jest konieczne, aby zawrzeć i wykonywać umowę.