Przejdź do treści Przejdź do stopki

Prace serwisowe

W dniach 24.10.2025 (piątek) od godziny 18:00 do 27.10.2025 (poniedziałek) do godziny 8:00 zaplanowaliśmy prace serwisowe naszych systemów.

W tym czasie niedostępne będą: nasza infolinia, bankowość elektroniczna oraz Portal Klienta. Dodatkowo nie będzie możliwości złożenia wniosku o konto.  Szczegóły dostępne w aktualnościach. Przepraszamy za utrudnienia.

Regulamin

Regulamin zawierania umów o świadczenie usług serwisowych Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o. o.

  

MY – czyli instytucja, która świadczy usługi

Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.
Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
KRS 803746, NIP 525-28-00-978,
wysokość kapitału zakładowego: 180.000,00 PLN

e-mail: pakietyonline@vwfs.com
infolinia dot. usług serwisowych: +48 22 538 76 00

Klient - TY – czyli osoba, która zawiera umowę o świadczenie usług serwisowych

osoba fizyczna, osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która zawiera z nami umowę o świadczenie usług serwisowych za pomocą serwisu

serwis – czyli strona internetowa, na której zawierasz umowę o świadczenie usług serwisowych

pakietyprzegladow.vwfs.pl/audi
pakietyprzegladow.vwfs.pl/seat
pakietyprzegladow.vwfs.pl/skoda
pakietyprzegladow.vwfs.pl/vw
pakietyprzegladow.vwfs.pl/vwdostawcze

umowa o świadczenie usług serwisowych inaczej „umowa”

umowa, na podstawie której zobowiązujemy się zapewnić Ci usługi serwisowe dla określonego samochodu

Świadczenie usług drogą elektroniczną

1. Serwis umożliwia zawieranie umów o świadczenie usług serwisowych.

2. Korzystanie z serwisu odbywa się na zasadach opisanych w tym regulaminie.

3. W każdej chwili możesz zakończyć korzystanie z serwisu.

Zawarcie umowy w krokach

1. Jesteś zobowiązany podać prawidłowe i aktualne dane w formularzu zamówienia znajdującym się w serwisie. Jeśli podajesz dane osób trzecich, musisz mieć ich zgodę.

2. Na podstawie podanych przez Ciebie danych przedstawimy Ci ofertę zawarcia umowy na warunkach określonych w tym regulaminie na podstawie której będziemy Ci świadczyć usługę serwisową w zamian za opłatę wskazaną w serwisie i umowie.

3. Aby potwierdzić przyjęcie naszej oferty:

  a. zaakceptuj ją w serwisie,

  b. opłać elektronicznie w wybrany sposób.

4. Umowa jest zawarta, gdy zapłacisz cenę pakietu, a gdy wybrałeś płatność w ratach – gdy opłacisz pierwszą ratę.

5. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy o świadczenie usług serwisowych.

Rozpoczęcie świadczenia usług serwisowych

Z usług serwisowych możesz korzystać po upływie trzech dni od zawarcia umowy.

Zakres usług serwisowych

Zakres usług serwisowych określa Twoja umowa o świadczenie usług serwisowych.

Płatności

1. Za pakiet możesz zapłacić jednorazowo lub w ratach, zgodnie z Twoim wyborem.

2. Płatność jednorazową wykonujesz na stronie internetowej.

3. Jeśli wybierasz płatność w ratach, pierwszą ratę płacisz na stronie internetowej, kolejne raty miesięczne płacisz zgodnie z otrzymanymi fakturami. Jeśli nie otrzymasz faktury, zapłać nie później niż w ostatni dzień miesiąca i poinformuj nas o braku faktury mailem pakietyonline@vwfs.com.

4. Jeśli wybierzesz płatność w ratach i wykorzystasz limit usług w ramach pakietu przed końcem umowy, nadal musisz płacić raty miesięczne.

5. W przypadku opóźnienia z zapłatą raty, możemy się wstrzymać ze świadcze­niem wszystkich lub niektórych usług do czasu opłacenia zaległości.

6. W przypadku opóźnienia z zapłatą, wraz z zaległą należnością, jesteś zobowiązany opłacić odsetki w wysokości maksymalnych odsetek za opóźnienie przewidzianych prawem.

7. Faktury elektroniczne możesz pobrać w Portalu klienta i otrzymać na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Jeżeli nie zgodzisz się na faktury elektroniczne podczas zakupu, będziemy wysyłać Ci pocztą faktury papierowe.

Zmiana wysokości rat

Jeśli wybierasz płatność w ratach, wysokość raty może się zmienić w trakcie umowy, jeśli zmieni się wysokość stawki podatku VAT. W takim przypadku niezwłocznie poinformujemy Cię o nowej wysokości raty. 

Twoje obowiązki

Jesteś zobowiązany:

1. zapoznać się z instrukcją obsługi samochodu, stosować ją i przestrzegać terminów przeglądów okresowych,

2. przestrzegać terminów badań technicznych, zgodnie z wpisem w dowodzie rejestracyjnym samochodu,

3. umożliwić nam sprawdzenie stanu technicznego samochodu w uzgodnionym miejscu i czasie w okresie świadczenia usług,

4. terminowo regulować płatności.

Odstąpienie od umowy

1. Jeżeli zawarłeś umowę jako osoba fizyczna, w ciągu 14 dni od jej zawarcia możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wypełnisz załączone oświadczenie i poinformujesz nas o swojej decyzji:

  ◦ listem – na adres siedziby: Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, lub

  ◦ e-mailem - na adres: pakietyonline@vwfs.com.

2. Jeśli odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci płatność za pakiet, nie później niż 14 dni od dnia, w którym nas powiadomiłeś o Twojej decyzji. Płatność zwrócimy w ten sam sposób, w jaki opłaciłeś transakcję, chyba że wyraziłeś zgodę na inne rozwiązanie. Nie ponosisz za to dodatkowych opłat.

3. Jeśli skorzystasz z usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a następnie odstąpisz od umowy – masz obowiązek ponieść koszt usług, z których skorzystałeś przed odstąpieniem od umowy.

Wypowiedzenie umowy

1. Możesz wypowiedzieć umowę w każdym czasie – bez podawania przyczyn.

2. Możemy wypowiedzieć umowę, jeśli:

  a. opóźniasz płatność za pakiet lub część pakietu i mimo pisemnego wyznaczenia przez nas dodatkowego terminu do zapłaty zaległości, nie spłacasz zadłużenia,

  b. rażąco naruszasz swoje obowiązki wynikające z tej umowy.

3. W razie wypowiedzenia umowy wygasa ona z końcem miesiąca kalendarzowego, w którym została wypowiedziana.

4. Możesz kupić tylko jeden pakiet usług serwisowych na jeden samochód. Jeśli masz już pakiet, a otrzymamy wniosek o zakup nowego, wówczas skontaktujemy się z Tobą i poprosimy, abyś anulował zakup nowego pakietu lub poprzedniego wciąż aktywnego. Możemy odmówić zawarcia umowy albo wypowiedzieć zawartą umowę bez okresu wypowiedzenia w przypadku stwierdzenia, że dla tego samego samochodu masz już aktywny pakiet usług serwisowych zakupiony inną, wcześniejszą umową. 

Wygaśnięcie umowy

Umowa wygasa, gdy:

  • upłynie okres umowy,

  • wykorzystasz limit usług dostępnych w ramach pakietu,

  • nastąpi kradzież samochodu,

  • nastąpi zniszczenie lub uszkodzenie samochodu w takim stopniu, że nie będzie można przywrócić go do stanu pierwotnego (szkoda całkowita).

Rozliczenie umowy

W przypadku wypowiedzenia umowy, a także jej wygaśnięcia w wyniku sprzedaży, kradzieży, zniszczenia lub szkody całkowitej, pokrywasz część ceny pakietu za okres do końca miesiąca w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy, jednak nie mniej niż koszt świadczonych na Twoją rzecz usług serwisowych i materiałów powiększony o 10% (przy czym kwota ta nie może być wyższa niż cena pakietu). Jeżeli zapłaciłeś nam więcej, aniżeli kwota wskazana w zdaniu poprzednim, zwrócimy Ci nadwyżkę.

O sprzedaży, kradzieży, zniszczeniu lub szkodzie całkowitej samochodu poinformuj nas w ciągu 30 dni e-mailem na adres: pakietyserwisowe@vwfs.com.

Zasady składania i rozpatrywania reklamacji

1. Reklamacje dotyczące naszych usług możesz składać:

  a. przez formularz na stronie vwfs.pl,

  b. e-mailem na adres: reklamacje@vwfs.com,

  c. pisemnie na adres: Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o. o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, bądź  na  adres  do  doręczeń  elektronicznych: AE:PL-36924-66823-TUHGC-21

  d. pod nr tel. 800 103 301 albo osobiście pod adresem wskazanym w pkt c).

2. Na reklamację odpowiadamy listownie lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, nie później niż w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji. W szczególnych przypadkach termin może wydłużyć się do 60 dni. Wówczas poinformujemy Cię o przyczynach opóźnienia, wskażemy okoliczności sprawy oraz podamy nowy przewidywany termin odpowiedzi.

3. Jeżeli nie uwzględniliśmy Twojej reklamacji, a zawarłeś umowę jako osoba fizyczna, możesz wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego (rf.gov.pl).

Rozstrzyganie sporów

1. Możesz wystąpić o rozstrzygnięcie sporu związanego z umową przez sąd. Właściwy jest sąd naszej siedziby. Jeżeli jednak zawarłeś umowę jako osoba fizyczna, właściwość sądu ustala się według przepisów prawa polskiego.

Postanowienia końcowe

1. W relacjach z klientami porozumiewamy się w języku polskim i stosujemy polskie prawo.

Dostępność naszych produktów i usług

1. Informacje o tym, jak zapewniamy dostępność naszych produktów i usług, znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce Pomoc i informacje → Dostępność. Opisujemy tam, jak nasze rozwiązania są dostosowane do różnych potrzeb użytkowników.

2. Dostępność oznacza, że stosujemy różne rozwiązania, które pomagają osobom z niepełnosprawnościami lub szczególnymi potrzebami korzystać z naszych produktów i usług na równych zasadach.

Ochrona danych osobowych

2. Administratorem Twoich danych osobowych, które przetwarzamy w naszym serwisie jest Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.

3. Administrator na naszej stronie – w Polityce Prywatności i Polityce plików cookie - informuje Cię o ochronie Twoich danych osobowych.

4. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możesz się kontaktować przez e-mail: IOD_VWL@vwfs.com lub pocztą na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych możesz się kontaktować w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

5. W serwisie możesz wyrazić zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, aby w przyszłości być odbiorcą działań marketingowych oraz informacji handlowych i marketingowych w wybrany przez Ciebie sposób (e-mailem lub telefonicznie). Taka zgoda jest dobrowolna i w każdej chwili możesz ją wycofać.

6. Poza danymi zbieranych w celach marketingowych, podanie niektórych danych osobowych jest konieczne, aby zawrzeć i wykonywać umowę.