Najem

Korzystaj z auta, my zajmiemy się resztą

O najmie

Wygoda korzystania z auta

Najem to przyjemność z jazdy nowym samochodem bez stresu.
Koszty związane z serwisowaniem auta, naprawami, likwidacją szkód i zapewnieniem Ci mobilności masz już uwzględnione w stałej opłacie. Zyskujesz spokój i pełną kontrolę.

Usługi w stałej miesięcznej opłacie

Ubezpieczenie komunikacyjne

Korzystasz z pakietu ubezpieczeń OC, AC, NNW i assistance przez cały okres Najmu i nie musisz odnawiać ich co rok.

Pełna obsługa serwisowa

Masz zagwarantowane naprawy, diagnostykę auta, wymianę materiałów eksploatacyjnych, przeglądy – w ASO i z użyciem oryginalnych części.

Samochód zastępczy

Masz zagwarantowaną mobilność! W razie awarii czy szkody komunikacyjnej korzystasz z auta zastępczego bez ograniczeń.

Assistance

Do dyspozycji masz opcję holowania samochodu do serwisu ASO, naprawę na drodze, dostarczenie paliwa itd.

Zarządzanie szkodami

O nic się nie martwisz – czy to przy niespodziewanej awarii, stłuczce, czy kradzieży, po prostu dzwonisz do nas, a my się wszystkim zajmujemy.

Opony (opcjonalnie)

Dodatkowo możesz wybrać pakiet opon letnich i zimowych oraz związaną z nimi sezonową wymianę i przechowywanie. Możesz też zrezygnować z tej opcji i obniżyć stałą opłatę.

Załatwiaj formalności w Portalu Klienta

Załatwiaj formalności w Portalu Klienta

  • Pobierz e-fakturę
  • Sprawdź harmonogram opłat miesięcznych
  • Pobierz zgodę na wyjazd zagraniczny autem i inne potrzebne dokumenty

W portalu zarejestrujesz się swoim numerem klienta i numerem NIP (w przypadku firmy) lub PESEL (w przypadku klienta indywidualnego).

PRZEJDŹ DO PORTALU KLIENTA

Sprawdź, w jaki sposób zajmiemy się Twoją szkodą

  1. Wypełnij formularz, aby zgłosić szkodę. 

  2. My zgłosimy szkodę do towarzystwa ubezpieczeniowego (z polisy AC lub z OC sprawcy) i zlecimy naprawę do ASO.

  3. Otrzymasz maila z potwierdzeniem zarejestrowania szkody i jej numerem, danymi kontaktowymi do serwisu, danymi opiekuna szkody i listą dokumentów, które będą potrzebne, aby zakończyć likwidację szkody.

  4. Serwis w ciągu 2 dni roboczych skontaktuje się z Tobą i umówi się na obejrzenie i naprawę pojazdu.

  5. Powiadomimy Cię, gdy serwis naprawi samochód.

Skontaktuj się z nami

Umów przegląd, badanie techniczne, holowanie lub samochód zastępczy.

Wypełnij formularz do umawiania wizyt serwisowych.
(22) 538 76 00

Zwrot samochodu

Zwrot samochodu

Wraz z końcem umowy Najmu zwracasz samochód do dilera. Już dziś zadbaj o to, aby to była spokojna, bezstresowa formalność – zapoznaj się z Przewodnikiem użytkowania i zwrotu pojazdu.

Z przewodnika dowiesz się, jak uniknąć nieplanowanych wydatków związanych z niewłaściwym korzystaniem z pojazdu.

Potrzebujesz pomocy?