- O nas
- Kariera
- Biuro prasowe
- Aktualności
- Nasza strategia
- Biznes odpowiedzialny
- API - Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
- Informacje korporacyjne
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
- Informacje korporacyjne
- Pomoc i informacje
- Kontakt
18.10.2021
Szanowni Klienci,
W dniu 18.10.2021 roku w sklepach Google Play, AppGallery oraz App Store pojawiła się nowa wersja (2.1.2) aplikacji mobilnej VOLKSWAGEN BANK PL dostępna dla wszystkich użytkowników.
W przypadku problemów związanych z aktualizacją prosimy nie odinstalowywać aplikacji.
W celu prawidłowego działania aktualizacji:
- uruchom ponownie urządzenie mobilne lub
- udaj się do sklepu Google Play -> wejdź na swój profil (okrągła ikona w prawym górnym rogu) -> zarządzaj aplikacjami i urządzeniami -> dostępne aktualizacje -> zaktualizuj aplikację Volkswagen Bank PL lub
- otwórz aplikację Ustawienia -> aplikacje -> Sklep Google Play -> domyślna pamięć -> wyczyść pamięć i wyczyść dane -> powrót -> wymuś zatrzymanie -> otwórz sklep Google Play -> spróbuj ponownie wyszukać aktualizację.